Saturday 22 January 2011

Stof besteld

Afgelopen week heb ik de laatste Flower of the Month van EMS afgerond! Ik weet nog niet of ik het ga ophangen of dat ik het cadeau ga geven aan mijn moeder. Ik twijfel ook nog over de kleur van de geborduurde namen, misschien moet ik deze wel met een donkere kleur borduren, de huidige kleur is slecht te lezen. 

Deze week heb ik ook wat stukjes geborduurd op de stofstaaltjes die ik had besteld. Na het testen ben ik erachter gekomen dat ik het vreselijk vind om over 1 draadje te borduren en dat het mij vreselijk frustreert als de draad onder het weefsel door glipt. Borduren moet wel leuk blijven, dus ik heb besloten om dan maar op aida te gaan borduren!
Ik heb gekozen voor een grijze 18 ct aida en ik hoop dat t snel binnenkomt!! Naalden en borduurzijde zijn ook besteld. In de tussentijd vergaap ik mij maar aan alle HAED's die ik op het forum en op de blogs tegenkom.

No comments: